Pussies täcke

Här kommer några bilder:

Vola! Inte världens bästa bild, men. Hann inte borsta henne innan så hon har is lite överallt:) Täcket är lite för stort så jag och mamma måste sy upp det. Men det är bättre att köpa ett för stort räcke än ett för litet:)

(När jag släppte henne):
Åh, så härligt att rulla sig!

Det blev ingen ridning i onsdags eftersom både jag och Lisa var sjuka. Inte blev det någon ridning idag heller. Lisa var sjuk och jag provade kläder:)
Vi får se hur det blir i helgen. Kanske kan få hit någon annan som kan rida ihop med mig. Inte särskilt kul att rida ensam:(

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker täcket sitter bra, huvudsaken är ju i fronten lixom, att det sitter på bra där och det ser det ju ut som det gör :) härlig uteritt det blev igår xD haha!

2010-03-01 @ 16:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0