Nästa veckas träningschema

Tänkte jag kunde lägga upp varje vecka hur kommande vecka ser ut med träning för lillgubben (Sanoy) och mig. Om ni tycker det är en kul grej så fortsätter jag, annars struntar jag i det :P

Ungefärligt schema för denna vecka (vecka 7)

Onsdag: promenad, ledarskapsövningar
Fredag: skrittur med mamma och hunden som sällskap? (Beatrice på fastlandet :P)
Söndag: eventuellt ridning...

Den här veckan blir ju lite knasig för att Beatrice ska till fastlandet :P 



Kramar :) (snodde den här bilden som du skickade... :P)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Överskriften blir knasig nu egentligen... :P men meningen är att jag ska skriva detta på söndagar... haha, Lisa goes knasig!

2010-02-15 @ 09:53:55
Postat av: Beatrice

Jo den bilden var snygg:P

2010-02-15 @ 11:59:40
URL: http://blidochlight.blogg.se/
Postat av: Lisa

Aa eller hur :P

2010-02-16 @ 10:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0