Höstbild

Jag (Lisa) och Sanoy i höstas
Dagens uppdatering från Lisa: Jaha, då har jag lyckats lägga upp en bild oxxå :P haha. Men nå vidare fint kanske det inte blir för jag måste skynda mig... ska ut i skidspåret! Imorgon blir det ut till pållarna och jag har en tanke att kanske rida i "mini-skogen" som finns i haget, eller änget rättare sagt. Skritt pga. all snö och kanske nån liten trav och galopp om det är mindre snö någonstans eller så, men det får vi se. Tror det blir benskydd på ifall vi ska pulsa lite isånafall. Igårkväll klickade jag hem lite smått och gott ifrån Hööks bla. annat en rosa ryktlåda, gaiters på rea till sommaren och lite annat smått. Här kommer en bild på lilla ROSA (favoritfärg) ryktlådan:
Häftig va?? x)

Kram /Lisa.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Fy skäms Lisa! Du kan ju inte skriva! Haget och bla. annat? I änget kommer det inte att gå att rida. Det är alldeles igensnöat och vi kommer inte in eftersom vi har satt upp en tråd där. (Hästarna äter upp träden vilket inte pappa tycker om). Det får bli ridbanan eller någon uteritt någonstans där det går att rida. Lite insnöad blir man.

2010-02-13 @ 13:39:50
Postat av: paulina♥

va söt ponny ;D

2010-02-13 @ 13:58:34
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Bea

jag gillar din blogg :)

2010-02-13 @ 13:59:01
URL: http://bretali.blogg.se/
Postat av: Elli :)

Vad söt häst! :)

2010-02-13 @ 14:17:19
URL: http://bellanee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Paulina: visst e han! :D

Bea: tack så mkt! :D

Elli: ja han e urgullig!

2010-02-13 @ 14:58:44
Postat av: Lisa

Beatrice, jag fyar tillbaka! Jag skrev att jag hade det stressigt! ;O



Btw, tänkte inte så långt om änget, ignorera det bara.

2010-02-13 @ 15:02:18
Postat av: Beatrice

Jag var bara tvungen att anmärka det:) Mamma undrar vad Gaiters är. Vi skall till Hööks och handla på fredag:P. Är inte Pussie också söt?:(

2010-02-13 @ 15:14:09
Postat av: Lisa

Gaiters är som chaps, fast styvare och oftast om inte alltid, i läder. Mina chaps e för små x) On friday? :O nice! Jo självklart e Pussie oxxå söt! :)

2010-02-13 @ 16:28:18
Postat av: Beatrice

Bra att Pussie är söt:)

2010-02-13 @ 22:11:01
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-19 @ 07:25:09
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0