Hallå!

Ikväll kommer jag med lite bilder från helgen som varit med utfodringar och annat bus eftersom Beatrice är i Göteborg! Gött gött ;D Nu tänkte jag komma med lite roliga hästrelaterade saker... hihi trevlig läsning! :)

Hästskämt:

Varför stod den vita hästen alltid i skuggan? Den vill inte bli brun!


Två hästar står och pratar i en hage:
- Nå hur vad det i Stockholm?
- Bra, men Hötorget var en rejäl besvikelse!


- Min mamma säger att om inte jag slutar prata om hästar, flyttar hon!
- Oj, det var tufft!
- Ja, jag kommer att sakna henne!


Hur skrattar en hungrig häst?
- Hö,hö,hö


Roliga hästbilder (från google):






jaha, det var de det, för tillfället då iaf :) ville bara göra ett litet businlägg ifall någon läsare kommer å kikar under dagen :P  

Kram alla!

Lisa



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jo, dom skämten var bra:P. Alla vi här nere fick ett gott skratt. Den bockande hästen ser ju ut att gå omkull!!!!

2010-02-21 @ 21:03:47
URL: http://blidochlight.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha xD

2010-02-23 @ 17:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0