Dagens korta uppdatering ifrån Lisa

Hejsan, kom precis ur duschen, va ute hos hästarna ett tag idag och det blev promenad för mig och Sanoy å Beatrice och Pussie hängde med :D Vi hade lite ledarövningar på vägen och det blev mycket halter, ryggningar och lite trav :P haha då får man ju träna sin egen kondis oxxå... Några bilder blev det tyvärr inte idag så här kommer bild från senast, mysbild från skjulet med pållarna, tyvärr är jag också medverkande på bilden... x) men det får ni stå ut med asså!


Kram på er alla

Lisa

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hehe. Lite kul när jag läste det här. Har precis själv kommit ut ur duschen:):P. Jo, det var verkligen mysigt idag. Fick träna lite "koncentration" också när grannens lilla pudel började skälla. Det var otroligt läskigt tyckte Pussie. Just då så var hon inte 24 utan hon var 4 och steppade i sidled och fånade sig. Nu skall jag skriva lite på min andra blogg också.

Kram allihopa:D

2010-02-17 @ 20:33:23
URL: http://blidochlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0