Barbackaritt

Hej. Idag så var jag och Lisa ute och red. Barbacka!!!! Finns inget underbarare! Galoppera fram i snön på en tjock, liten vinterhäst. Jag ryser av att det är så härligt:) Här kommer lite bilder från det:

Pussie och Sanoy som kommer gående mot oss när vi skulle hämta dem.

Men tro inte att vi tänker vara snälla och låta er ta på oss grimmorna. Du fick en chans matte men du står ju bara och tar kort.

Efter det så fick båda hästarna dårfnatt. Sprang runt halva hagen och bockade och sparkade backut. Och dom skall vara 22 och 24?


Till slut fick vi i alla fall tag på dem. Med hjälp av lite havre!

Det här är vårat vindskydd där vi borstar hästarna och ger dem mat och vatten. Lisa står utanför och letar efter sina ryktsaker.

Lisa på Sanoy. Två lite roliga bilder.

Och jag på Pussie. Passade på att göra lite balansövningar.

Det var en härlig dag och jag längtar tills på onsdag när Lisa kommer ut igen så vi kan hålla på med hästarna!:) Då blir det borstning och kanske någon promenad med ledarskapsövningar. Skall försöka få lite pli på Pussie.....
Nu skall jag skriva på min andra blogg: blidochlight.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååh va mysigt det var! Vilka härliga bilder det blev! Jag längtar oxxå till onsdag :) när man ser dettta så finns det faktiskt roliga saker med snön också... :P någon uppdatering belv det inte från min del igår men din text och bilderna du la ut, räcker som uppdatering från mitt håll också kan man säga :P haha

Kram

2010-02-15 @ 09:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0