Jag lever...

Hejsan gör ett litet avtryck här eftersom det var så himla längesen.. Har inte mått riktigt bra vilket har hindrat mig från att vara hos hästarna. Förhoppningsvis blir det bättre nu så att jag kan uppdatera om saker jag gjort med Sanoy. Tyvärr så har jag inte så mycket att berätta om Sanoy nu för senast jag såg honom mockade vi i hagen och då hann vi inte/orkade inte göra nåt med hästarna, dels för att jag inte var riktigt på topp då heller. Såå jag tänkte bara göra ett litet inlägg här för att tala om att jag lever. x) Min dag har varit väldigt trist, vilket den inte skulle varit om jag hade varit tillsammans med någon fyrbent varelse med hovar och mule. För jag lovar.. dom gör den tristaste dagen rolig!

Tack för mig...
Kram på er alla

och Beatrice...
ge hästarna varsin extra morot från mig ikväll!

Många mulpussar
Lisa

Kommentarer
Postat av: Inger

Jippie. Lisa är på G. STORT G. Lisa var här idag. Med här menar jag hos hästarna.

Vi alla tyckte det var toppenkul att se dig här igen.

Massor av kramar från oss alla.

2010-04-17 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0